La 4.12.2021 klo 12:00 - 15:00
Iso-Kallan Panimo Siikaranta 5, Kuopio

Joulupuurolle Iso-Kallan Panimolle

Kuva: Iso-Kallan Panimo

Tervetuloa availemaan Joulukautta riisipuuron merkeissä!

Kauhotaan puuroa Soppatykki M29:stä kaikille paikalle saapuville halukkaille yksilöille ja ryhmittymille.

Tämä tapahtuma on pelkkää hyväntekeväisyyttä. Riisipuuro on meille kaikille veloituksetonta!

Mukana tapahtumaa mahdollistamassa ovat Taste Savo, K-Citymarket Kolmisoppi ja K-Citymarket Päiväranta.

Huomaathan, että Oluthuoneemme on tänä kyseisenä lauantaina 4.12. auki poikkeuksellisesti vain klo 12:00 - 16:00, jonka jälkeen henkilökuntamme siirtyy vapaa-ajan merkeissä virittäytymään pikkujoulutunnelmaan.