Tapahtuma on vuodelta 2021.

Pe 17.12.2021 klo 19:00 - 20:00
Kuopion tuomiokirkko Vuorikatu 17, Kuopio

Jouluyönä-konsertti

Kuva: Kuopion tuomiokirkkoseurakunta

Mieskuoro Kuopio-Kvartetin joulukonsertit 2021 soivat jouluyön tunnelmaa eri vuosikymmeniltä ja jopa vuosisadoilta. Perinteisten suomalaisten joululaulujen lisäksi ohjelmassa on uudempaa joulumusiikkia ja yksi lauluista saa jopa ensiesityksensä Kuopio-Kvartetin laulamana.

Mieskuoro Kuopio-Kvartetin joulukonserteilla Kuopiossa ja lähiseudun kirkoissa on jo pitkä perinne. Konserttien ohjelmasta osa vaihtuu vuosittain ja osa on pysynyt muuttumattomana -yleisön pyynnöstä!- pidempään. Konsertin päättävä yhteislaulu Maa on niin kaunis kuuluu myös Kuopio-Kvartetin pitkään joulukonserttiperinteeseen.

Pyydämme yleisöä noudattamaan voimassa olevia ohjeita virustartuntojen välttämiseksi. Suosittelemme maskin käyttöä konsertissa.

Liput: Ohjelma 15/10 € ovelta ja kuorolaisilta.