To 21.7.2022 klo 19:00 - 21:00
Sawohouse Garden Live Tarhakuja 1, Kuopio
Sawohouse Underground

Juice Tribuutti

Juice tribuutti tarjoilee kuulijoilleen legendaarisen Juice Leskisen tunnetuimmat ja rakastetuimmat biisit. Unohtamatta tietenkään yleisön illan kuumimpia toiveita. Juice Leskisen ikimuistoiset kappaleet ovat varmasti monen muistissa ja hittikatalogista löytyy varmasti jokaisen kuulijan suosikkibiisit joita voi myös laulaa mukana.

Juice Tribuutti on osa Sawohousen Tribuutti Torstait -keikkojen sarjaa, jossa kuullaan suomalaisiskelmän klassikoita rakastetuilta suomalaisilta artisteilta ja bändeiltä.
Tribuutti Torstai teeman isäntänä toimii nytkin musiikin moniottelija Mika Ryhänen.

Tapahtuma on ilmainen ja showtime klo 19.00 – 21.00.

Kesäterassin BBQ-ravintola ja baari palvelevat koko illan klo 12.00- 21.00. Tule nauttimaan herkullisista ruoka-annoksista ja hyvästä musiikista kaupungin viihtyisimmälle kesäterassille.

Liput: Vapaa pääsy