Su 24.7.2022 klo 16:00
Teatteri Hermanni Postitie 32, Syvänniemi

Kahden naisen putkiremppa

Kuva: Teatteri Hermanni

Kesämökki tarvitsee kipeästi päivitystä 2000-luvulle ja Lipposen sisarukset Kikka ja Maire päättävät pyytää tarjouksen putkiremontista. Tarjous tuodaan henkilökohtaisesti mökille, mutta millaisen miehen toimesta..

Pikkasen Paavo, Paven putkesta ja rööristä, ei nimittäin ole mikä tahansa putkimies vaan naisten hormooneja hyrränlailla pyörittävä alfauros. Kilpailu miehen huomiosta on kova eikä tilannetta helpota yhtään verevä äitimuori, joka ilmestyy kesämökille juhannuksen viettoon ja naapurin Mullikka-Meeri jolla alkaa olla epäilyttävän paljon asiaa Lipposten sisaruksille. Kun soppaan heitetään vielä ex-sulhanen, Kikan tytär Pipsa ja urologi Pedro Pippuri niin ei voi kun ihmetellä mitenkä muuteman vesipisteen ja hanan asentamisesta saadaan aikaan tällainen farssi!

Liput: Aikuiset 16 €, lapset 8 €,
ryhmät 13 € (vähintään 10 henkilöä)