Su 21.11.2021 klo 10:00 - 16:00
Keidas Kuopio Vuorelankatu 5-7, Kuopio

Karaoken intensiivikurssi

Kuva: Vinkkejä karaokelaulajille

Viikonlopun mittainen syväsukellus musiikin ja laulamisen maailmaan. Etsimme max. neljän hengen ryhmissä vapaata ääntä ja syvempää laulajaidentiteettiä niin laulun kuin tunnetyöskentelynkin keinoin.

Kurssi on kokonaisuudessaan kaksipäiväinen, mutta halutessasi voit osallistua vain toiseen päivistä.

Ilmoittautuminen viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Maksu paikanpäällä kortilla tai käteisellä.

Tilassa on jääkaappi omia eväitä varten ja saat myös autolle parkkilupalapun.

Tervetuloa!

Ilmoittautuminen:Link icon Linkki