Pe 3.9.2021 klo 19:00 - 20:00
Kuopion Musiikkikeskus Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio

KARITA MATTILA

Tapahtuma on siirtynyt syksylle 2021 torstailta 3.9.2020.
To 3.9.2020 esitykseen lunastetut liput käyvät to 2.9.2021 konserttiin sellaisenaan.
Lippupalautukset tai vaihdot lahjakortteihin ovat mahdollisia 4.12.2020 saakka.

Kuopion kaupunginorkesteri
Jaakko Kuusisto, kapellimestari

Oopperatähti Karita Mattila on menestyksekkään uransa aikana esiintynyt maailman merkittävimmissä konserttitaloissa ja oopperaproduktioissa, ja on edelleen yksi kysytyimmistä dramaattisista sopraanoista maailmassa. Maailman kysytyimpiin oopperalaulajiin kuuluva Mattila tulkitsee Kuopiossa Jean Sibeliuksen yksinlauluja yhdessä Kuopion kaupunginorkesterin kanssa. Konsertin johtaa ylikapellimestari Jaakko Kuusisto, joka myös laatii näihin rakastettuihin lauluihin uudet orkesterisovitukset.

Kuopiossa Karita Mattila esiintyy kahdessa konsertissa: torstaina 2.9.2021 sekä perjantaina 3.9.2021.

Järj. Kuopion kaupunginorkesteri
Liput: 55 € permanto / 45 € parvet, eläkeläiset ja ryhmät väh. 20 hlöä / 40 € Kuopion kaupunginorkesterin kausikorttiasiakkaat perjantain konserttiin / 25 € lapset alle 16v ja opiskelijat
Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu. Palvelumaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.

Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu.