Tapahtuma on vuodelta 2022.

Pe 21.1.2022 klo 11:00 - 01:00
Kylpylähotelli Rauhalahti Katiskaniementie 8, Kuopio

Kärkikaraoken loppukilpailu

Kuva: Kylpylähotelli Rauhalahti

Kärkikaraoken loppukilpailussa Suomen karaokelaulajien parhaimmisto kokoontuu yhteen, mittelemään kilpailun voitosta. Kilpailijat tekevät kilpailun sarjavalinnan itse kolmesta sarjavaihtoehdosta:

-Wanha tanssimusiikki
-Iskelmä
-Nykyiskelmä/pop/rock

Alkukarsinnat huipentuvat kaksipäiväiseen semifinaali- ja finaalitapahtumaan. Ensimmäisenä kilpailupäivänä käydään semifinaalin 1. osa, josta jatkoon päässeet laulajat jatkavat lauantain semifinaalin 2. osaan. Lauantai-iltana käydään finaali, jossa palkitaan jokaisen sarjan voittajat.

Jokaisen sarjan kärkikolmikko saa kutsun suoraan KWC Suomenmestaruuskilpailun finaaliin, ja siten mahdollisuuden edetä Suomen joukkueeseen Karaoken MM-finaaliin!

Lisäksi Kärkikaraoken jokaisen sarjan voittaja saa 3kk ilmaista Singaa kotikäyttöön, eli he saavat kolmen kuukauden ajan laulaa Singan katalogia omilla koneillaan, televisioillaan, puhelimillaan tai tableteillaan.

Liput: Kärkikaraoken lopputapahtuman tapahtuma-alueelle on kaikille vapaa pääsy!