Ti 22.6.2021 klo 11:00 - 14:00
Koivumäen Kartano Koivumäenkuja 18, Kuopio

Kartanon kesälounas

Kuva: Koivumäen Kartano

Kartanon kesälounas arkisin ma-pe klo 11-14 ajalla 31.5.-13.8.2021. Kolmen ruokalajin pöytiintarjoiltu menu 22,90 €/hlö (lapset 4-12v. 12€ ja alle 4v. 6€). Viikottain vaihtuva lounaslista. Teethän pöytävarauksen, jotta osaamme sijoittaa seurueet omiin pöytiin riittävin turvavälein.

Järjestämme lounastarjoilun kauniissa puutarhassamme aina mahdollisuuksien mukaan. Huonolla säällä katamme lounaan kartanon sisätiloihin eri saleihin väljästi. Otamme huomioon koronarajoitukset ja suositukset, käsien desinfektioainetta löytyy ympäri kartanoa ja henkilökuntamme käyttää kasvomaskeja.

Tulethan vieraaksemme vain terveenä!

Ilmoittautuminen:Link icon Linkki