Ke 3.8.2022 klo 11:00 - 14:00
Koivumäen Kartano Koivumäenkuja 18, Kuopio

Kartanon kesälounas

Kuva: Koivumäen Kartano

Tervetuloa kesä ja vieraat! Kartanon kesälounas ma-pe 6.6.-12.8. (poisluettuna juhannusaatto 24.6.) klo 11-14.

Kolmen ruokalajin lounaaseen kuuluu vaihtuva alkuruokapöytä, pääruoka annoksena grillistä sekä jälkiruoka ja kahvi/tee.

Pöytävarauksen teko suositeltavaa, jotta osaamme varata kaikille seurueille omat pöydät. Pöytävarauksen lounaalle voi tehdä TableOnlinen kautta tai soittamalla ravintolaan 017-3614291.

Lounas pyritään järjestämään kartanon puutarhassa, josta löytyy ruokailuryhmiä ja teltta vieraita varten. Keittiömestari grillaa maistuvat pääruoat ulkona grillissä. Huonomman sään sattuessa lounaskattaukset ovat kartanon saleissa väljästi.

Ilmoittautuminen:Link icon Linkki

Liput: Lounaan hinta 26,90 €/hlö, lapset 4-12v. 12 € ja alle 4v. 6 €.