Tapahtuma on vuodelta 2021.

Pe 17.12.2021 klo 19:00
Maxim Kuopio Haapaniemenkatu 34, Kuopio

Katri Ylander - Jouluiltana

Kuva: Katri Tamminen / Dex Viihde

Katri Ylander julkaisee tuoreen joulusinglen, ”Jouluilta ” ja lähtee ensimmäistä kertaa joulukonserttikiertueelle bändinsä kanssa joulukuussa 2021. Konserteissa kuullaan uuden singlen lisäksi Katrille tärkeitä joululauluja.

”Jouluilta ” -kappaleen on säveltänyt Teleks -yhtyeen Pepe Johansson ja sanoittanut samaisen yhtyeen Markus Koskinen.

Katri Ylander tuli koko kansan tuntemaksi vuonna 2005 sijoittuen Idolsin toisella tuotantokaudella toiseksi. Vuonna 2006 ilmestyi hänen omaa nimeään kantava esikoisalbumi, jonka ensimmäinen singlejulkaisu oli ”Onko vielä aikaa?”. Seuraavan ”Kaikki nämä sanat” -levyn vuoro oli lokakuussa 2007. Kolmas albumi ”Valvojat” ilmestyi vuonna 2009. Radioissa soivat edelleen hitit ”Mansikkamäki”, ”Aamuaurinkoon”, ”Välitunnilla” ja ”Valehdellaan”. Katri tunnetaan luonnonkauniista ja vahvasta äänestään ja tunteisiin vetoavasta tulkinnastaan. Kuulijat ovat monta vuotta kaivanneet tätä upeaa laulajaa takaisin ja näin päätös paluusta sai alkunsa!