La 28.8.2021 klo 12:00

Katuteatteriesitys: Internationale ATK show

Kuva: Valokuva: Mikko Mäntyniemi

He painoivat Enteriä…

Neljä digitalisoitunutta pelleä esittää absurdin ja tragikoomisen seikkailunsa bittien pyörteessä. Liikuntapohjaista komiikkaa ja läheltäpiti-tilanteita.

Internationale ATK show on Klovneria-tanssiteatteriesitys ihmisen ja teknologian kohtaamisesta. Tietotekniikan ja sen sovellutusten päätähuimaava kehitys jakaa ihmisiä digiosaajiin ja heihin, joille teknologian käyttäminen on haastavaa, jopa ahdistavaa. Klovneriaa ja tanssiteatteria yhdistävä teos etsii koomisia pisteitä internetin käytön sukupolvisista toimijuuksista tavoitteena vapauttava naurun yhteiskokemus. Aihe saa hulluttelevan empaattisen käsittelyn, kun neljä epädiginatiivia menee kansainväliseen kansalaisopistoon suorittamaan ATK-ajokorttia. Internationale ATK-show on kaikenikäisille soveltuva ja katuteatteriksi luontevasti taipuva teos myös muille kuin suomenkielisille. Esitys on kaikille joita tietokone käyttää.

Liput: Vapaa pääsy