Ke 27.10.2021 klo 12:00
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Kauan kukkineet omenapuut

Kuva: Kuopion kaupunginteatteri

Suomalaisen novellin huippunimi Martti Joenpolvi täyttää tänä vuonna 85 vuotta. Saman vuoden lapsia on myös teatterin huippunimi Seela Sella. Edessä on siis 170 vuotissyntymäpäivät. Kulttuurikone tuottaa Joenpolven novelliin pohjautuvan esityksen Kauan kukkineet omenapuut. Esitys kertoo omaa tietänsä kulkevasta Klaarasta vanhustentalossa. Klaaraa ei hidasta toisen jalan puuttuminen. Kun kuolema vie väkeä ympäriltä, Klaaralla on kiire elää. Esityksen musiikin on säveltänyt muusikko Anne-Mari Kivimäki, joka on tullut tunnetuksi mm. Suistamon Sähkö -yhtyeestä ja neuvostovalmisteisen Notka-haitarin uudenlaisesta käsittelystä. Esitys on lyhyt mutta pippurinen.

Liput: 33,50€ / peruslippu
31,50€ / eläkeläiset, opiskelijat, lapset, työttömät, varusmiehet
28,50€ / ryhmät (väh. 20hlö), pyörätuolit.
HUOM! Pyörätuolipaikat sijaitsevat rajoituksista johtuen katsomon sivussa.
Avustajat veloituksetta, mutta heilläkin on oltava paikkalippu.