To 2.3.2023 klo 07:30 - 09:00
Kuopion kaupungintalo Tulliportinkatu 31, Kuopio

Kaupunginjohtajan ja yrittäjien aamupuuro

Kuva: Kuopion Yrittäjät ry.

Tervetuloa kaupunginjohtajan Jarmo Pirhosen tarjoamalle aamupuurolle. Tapaamisessa kuulemme ajankohtaiset kuulumiset Kuopion alueen kehityksestä ja kasvusta sekä tulevista toimenpiteistä elinkeinojohtaja Jukka Pitkäseltä, ja lisäksi Kuopion Yrittäjien kuulumiset Janne Seppälältä. Myös vuoden yksinyrittäjä palkitaan perinteiseen tapaan Kuopion Yrittäjien toimesta. Tapahtuman järjestää Business Kuopio.

7:30-8:00 Aamupuuroa ja verkostoitumista
8:00 Tervetuloa, kaupunginjohtaja Jarmo Pirhonen
8:10 Ajankohtaiskatsaus sekä yrityspalvelun henkilöstön esittäytyminen, elinkeinojohtaja Jukka Pitkänen
8:30 Kuopion Yrittäjien kuulumiset, puheenjohtaja Janne Seppälä
8:40 Vuoden yksinyrittäjän palkitseminen, Kuopion yrittäjät ry, puheenjohtaja Janne Seppälä
8:50 Loppusanat ja arvonta
9:00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus on maksuton, mutta vaatii ilmoittautumisen 23.2. mennessä. Mukaan mahtuu 150 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Ilmoittautuminen:Link icon Linkki