To 17.11.2022 klo 19:00 - 21:00

Kausikonsertti 5: Puhaltajien pauloissa

Kuopion kaupunginorkesterin puhaltajat
Paul Meyer, kapellimestari

W.A. Mozart: Serenadi nro 10 B-duuri KV 361 “Gran partita”
Jean Francaix: Hommage a l’ami Papageno – Fantasia Taikahuilun teemoihin (1984)
Kiss My Brass -yhtyeen ohjelmistoa

Kuopion kaupunginorkesterin puhaltajat ovat valokeilassa konsertissa, jonka aloittaa W.A. Mozartin mestariteos Gran Partita ranskalaisen kapellimestarin ja klarinetistin Paul Meyerin johdolla. Mozartin kanssa kuvitteellista keskustelua käy Jean Francaixin säveltämä Hommage a l’ami Papageno – Fantasia Taikahuilun teemoihin vuodelta 1984. Francaix kuvaa teostaan musiikilliseksi kiitollisuudenosoitukseksi kaikkien aikojen suurimmalle säveltäjälle. Puupuhaltajavetoisten numeroiden lisäksi loistamaan pääsee myös orkesterin vaskien Kiss My Brass -yhtye omalla ohjelmistollaan.

Konsertin kesto on noin 1 tunti 40 minuuttia, sisältää väliajan.

Järj. Kuopion kaupunginorkesteri

EARLY BIRD -KAUSIKORTIT
Nopean ostajan etuhintaan 21.6. saakka

Early Bird -kausikortti:
200 € perushinta
160 € eläkeläiset

Myyntiaika: 13.5. – 21.6.2022

Normaalihintainen kausikortti:
220 € perushinta
179 € eläkeläiset

Myyntiaika: 22.6. – 29.9.2022

Kertaliput: 33 / 27 / 11 € / 4 € konserttipäivän etulippu opiskelijat ja alle 20v
Kertaliput myynnissä 13.5.2022 alkaen.

Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu. Palvelumaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.

Liput: 33 / 27 / 11 € / 4 € konserttipäivän etulippu opiskelijat ja alle 20v