To 2.12.2021 klo 19:00 - 21:00

Zoltán Kodály: Dances of Galánta
Dorothy Howell: Pianokonsertto d-molli
Antonín Dvořák: Sinfonia nro 7 d-molli op. 70

Englannin Richard Straussiksi tituleerattu Dorothy Howell sävelsi pianokonserton d-molli 1920-luvun alussa. Konsertti esittelee tämän myöhäisromanttisen, taidokkaasti rakennetun teoksen. Zoltán Kodályn Galántan tanssit kuljettavat unkarilaiseen Galántan kaupunkiin verbunkos-tanssien tunnelmaan. Konsertin huipentaa Antonín Dvořákin mestarillinen 7. sinfonia, jossa esillä ovat niin dramaattiset kuin herkätkin sävyt. Orkesterin eteen nousee muusikkopariskunta: pianisti Danny Driver ja kapellimestari Rebecca Miller.

Konsertin kesto on noin 1 tunti 45 minuuttia, sisältäen väliajan.

Tervetuloa turvallisesti konserttiin!

Järj. Kuopion kaupunginorkesteri
Liput: 33 / 27 / 11 € / 4 € konserttipäivän etulippu opiskelijat ja alle 20v

Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu. Palvelumaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.

Liput: 33 / 27 / 11 € / 4 € konserttipäivän etulippu opiskelijat ja alle 20v