Tapahtuma on vuodelta 2023.

Ti 11.7.2023 klo 18:00 - 20:00
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Kesäimprot

Kuva: Liikkuva teatteri Kepsutti

Tervetuloa kaikille avoimiin kesäimproihin amfiteatterille! Yhteiset kesäimprot ovat koonneet kivasti samanhenkistä porukkaa kasaan yli teatterirajojen jo useamman vuoden ajan improvisaatioteatterin pariin. Olitpa kokenut konkari tai alustavasti kiinnostunut aloittelija, tule mukaan hauskanpitoon! Kesäimpro on myös oiva tilaisuus kokeilla siipiään ohjaajana yksin tai yhdessä, jos sellaiseen kokee vetoa. Eikä koko hupi maksa mitään.

Kesäimprot järjestetään Kuopion kaupunginteatterin takana amfiteatterilla. Sateen yllättäessä improilemme katoksen alla.

Yhteistyössä mm. Kuopion ylioppilasteatteri ja Liikkuva teatteri Kepsutti ry.