La 20.5.2023 klo 16:00 - 17:00
Kuopion kaupunginteatteri, Maria Niiralankatu 2, Kuopio

Kikatuslauantai: Hyppynarutus

Kuva: © Sanna Lehto

Tanssiteatteri Minimin perinteisessä Koko Perheen Kikatuslauantai -tapahtumassa nähdään Tanssiteatteri Raatikon esitys "Hyppynarutus" (kor. Jaakko Toivonen) ja ennen ja jälkeen esitystä kaupunginteatterin pihalla Amfilla (tai sateella aulatiloissa) järjestetään kaikille avoin sirkustyöpaja klo 15.15. ja klo 17.00!

Kuopion Sirkuslaisten vetämässä työpajassa osallistujat pääsevät testaamaan eri sirkuslajeja ohjaajan opastamana. Rastityöpajassa osallistuja voi kiertää omaan tahtiin ja kokeilla mm. tasapainoilua, hyppistä, jongleerausta ja hulavannetta. Työpaja sopii kaikenikäisille. Alle kouluikäisillä tulee olla oma huoltaja mukana. Tervetuloa kokeilemaan sirkusta!

Tanssiteatteri Raatikon ja Hyppynarutus-teoksen vierailu Kuopiossa on osa 4X-tanssitapahtumaa joka toteutetaan neljän eri puolella Suomea toimivan tanssiteatterin voimin neljässä eri kaupungissa keväällä 2023.

• Lisätietoa "Hyppynarutus" esityksestä (K3)

Minimaalisilla keinoilla maksimaalinen teatterikokemus! Vuorovaikutteisen teoksen hahmot, Hyppy ja Naru ovat pomppimisen erikoisasiantuntijoita. Heillä ei käy aika pitkäksi, kun leluina ovat hyppynarut. Niiden avulla he vievät katsojat maailman korkeimmalle vuorelle Mount Everestille, laittavat pystyyn hullunkuriset urheilukisat ja toteuttavat jopa ikioman sirkusesityksen.

Tervetuloa mukaan tälle rytmikkäälle tanssimatkalle, mutta pidä varasi – saatat joutua huomaamattasi narutetuksi!

Liput: 21,00 € / aikuinen
13,00 € / lapsi 4-16 v.
50,00 € / perhelippu 4 hlö

Liput osoitteesta www.lippu.fi sekä Kuopion kaupunginteatterin palvelunumerosta 0600 413 143 (1,98 €/ min+pvm/ mvm) ma-la klo 9-19, teatterin lippukassalta, Musiikkikeskukselta ja Lippupisteen myyntipisteistä kautta maan.