La 28.5.2022 klo 16:00 - 17:00
Kuopion kaupunginteatteri, Maria Niiralankatu 2, Kuopio

Koko Perheen Kikatuslauantai - Kadonnut

Kuva: © Luis Sartori Do Vale / Tanssiteatteri Minimi

Tanssiteatteri Minimin perinteisessä Koko Perheen Kikatuslauantai -tapahtumassa vierailee Cirko:n & Agit-Cirk:n nyksirkusteos Kadonnut. Kikatuslauantai sisältää myös esityksen lisäksi muuta ohjeisohjelmaa, joka julkaistaan myöhemmin.

Kadonnut on koko perheen kaunis, hauska ja toisinaan hivenen vakavakin sanaton nykysirkusteos. Herkät tasapainot ja ihmeellinen pariakrobatia herättelevät ajattelemaan, kuinka tärkeää on välittää toisesta ja arvostaa jokaisen omaa erityistä tapaa loistaa.

Kadonnut kahmaisee sinut mukaan sisäisen valonsa ja toisensa kadottaneiden sirkustaiteilijoiden muistojen ja toiveiden maailmaan, jossa uskomaton on jokapäiväistä. Matka sirkusseurueen kanssa vie sinut hersyvän naurun, pienten kommellusten ja muutamien piilotettujen kyynelten poluille, joiden päässä kajastaa yhteinen loisto.

Esitystiedot:

• La 28.5.2022 klo 16.00

Esitys järjestetään vallitseva koronatilanne ja viranomaisohjeet huomioiden. Esityksen kesto n. 45 min, ja se on suunnattu koko perheelle (ikäsuositus 3 +).

Tiedustelut: minimi@minimi.fi | 044 066 7338

Liput: Liput 20,00 € (aikuinen) / 15,00 € (lapsi 4-16 v.) // www.lippu.fi