Ti 18.4.2023 klo 18:00 - 18:30

Kirjastokeikalla: Lauluyhtye Pikantti

Kuva: Kuopion kaupunginkirjasto

Kevättä ja sadetta - Lauluyhtye Pikantti kirjastokeikalla

Tule nauttimaan tiistai-illan konsertista pääkirjaston ylälavan ääreen! Lavalla nähdään Lauluyhtye Pikantti uuden ohjelmiston sävelissä. Luvassa on lauluja sateesta ja keväästä 4-5-äänisesti. Miltä kuulostaa svengaava sovitus Suvivirrestä? Entä a cappella -sovitus Singing in the Rainistä?

Tule kuuntelemaan ja nauttimaan kevään tulosta! Tämän konsertin jälkeen meillä kaikilla on pilkahdus kevättä rinnassa.

Yhteistyössä Kuopion kaupunginkirjasto & Kuopion kansalaisopisto.