Ti 24.5.2022 klo 17:00

Koko kaupungin paneelikeskustelu

Kuva: Kuopion nuorkauppakamari

Osallistu kotikuntamme kehittämiseen!

Koko kaupungin paneelikeskustelun tarkoituksena on tuoda yhteen Kuopion kaupunki ja sen asukkaat. Haluamme kannustaa kaiken ikäisiä kuopiolaisia käymään keskustelua yhteisestä kaupungista ja sen avulla rakentaa yhdessä kaupungin tulevaisuutta. Paneelikeskustelussa Kuopion kaupungin johto vastaa kuopiolaisten etukäteen esittämiin kysymyksiin.

Koko kaupungin paneelikeskustelu järjestetään Kuopion torilla tiistaina 24.5. klo 17 alkaen. Tapahtuman järjestäjänä toimii Kuopion Nuorkauppakamari ry yhteistyössä Kuopion kaupungin kanssa. Paneelikeskusteluun osallistuu Kuopion kaupungin johtoa ja Kuopion Nuorkauppakamarin edustajia. Tapahtuma järjestetään mahdollisten koronarajoitusten mukaisesti ja tarvittaessa siirretään toteutettavaksi etäyhteyksin.