To 6.10.2022 klo 19:00
ITAK-näyttämö Suokatu 42/2, Kuopio

/\/\ /\/\ /\/\ - kollektiivi: Game Changer

Kuva: MMM - kollektiivi

Game Changer on teos kehollisesta pelaamisesta, joka rakentuu esiintyjien, äänen sekä valon vuoropuhelusta. Jokainen teoksen osa-alue voi olla ‘game changer’ eli peliä muuttava tekijä. Teoksessa leikitellään pelaamisen sääntöjen vakiintumisella, muutoksella ja uudelleen järjestäytymisellä.

Esiintyjien toiminnan keskiössä ovat mielen ja kehon leikkisyys, jotka vapauttavat venyttämään käynnissä olevan pelin sääntöjä. Kehollinen reagointi ja esiintyjien mielikuvituksellisuus luovat yllätyksellisyyttä teoksen dramaturgiseen kuljetukseen. Game Changer käsittelee näyttämöä pelikenttänä, jonka maastoon yleisö kutsutaan. Teos ympäröi katsojan raikkaan kuplivaan maailmaansa ja toivottaa jokaisen oman katsomisen tavan ja mielikuvituksen tervetulleeksi.

Koreografia ja esitys: Maria Autio, Mia Jaatinen ja Minna Karttunen
Valosuunnittelu: Veli-Ville Sivén
Äänisuunnittelu: Josu Mämmi
Tuotanto: MMM - kollektiivi