To 23.9.2021 klo 17:30
Kuopion kaupunginkirjasto & Icasos-kustantamo

Kolme Marjaa ja Katariina: kirjanjulkistustilaisuus

Kuva: Icasos-kustantamo

Icasos-kustantamo järjestää yhdessä Kuopion kaupunginkirjaston kanssa neljän romaanin julkistustilaisuuden Kuopion pääkirjastolla. Mukana Marja-Sisko Aalto (Veri), Marja-Leena Lempinen (Naisten taivas), Marja-Leena Tiainen (Hotelli Desperado, nuortenkirja) ja Katariina Romppainen (Rakkauden riistamailla). Haastattelijana kustantaja Tatu-Pekka Kekäläinen. Katariina Romppainen osallistuu tilaisuuteen etänä.

Tilaisuus pidetään Kuopion kaupunginkirjaston luentosalissa.