La 24.9.2022 klo 10:00 - 17:00
Kuopion kaupungin ympäristönsuojelupalvelut

Korkeakosken Kanjonin kierros

Kuva: Kuopion kaupungin ympäristönsuojelupalvelut

Vaellamme Korkeakosken kanjonin jylhissä maisemissa ja tutustumme samalla kanjonin kierroksen kunnostettuun retkeilyreittiin. Evästauko reitin varressa laavulla, omat eväät. Reitti kulkee vaativassa maastossa, jossa on suuria korkeuseroja. Retken opastus on suomeksi ja tarvittaessa englanniksi. Retken aloituspaikalle pääsee Vilkku-bussilla. Yhteisretki KLYY:n kanssa. Retken hinta on aikuisilta 10 euroa käteisenä.

Bussiretki. Tapaamispaikka Maljalahdenkadun tilausbussilaituri kaupungintalon takana.

Ilmoittautuminen:Ennakkoilmoittautuminen ma 15.8 klo 10 alkaen osoitteessa Link icon Linkki