La 29.10.2022 klo 19:00

Korot Kattoon!

Kuva: Maxim Kuopio

KOROT KATTOON!

-eli valmennusta ja viettelyksiä.

Suomalainen telenovela Korot kattoon on komedia kovasta yrittämisestä ihmissuhteiden viidakossa.

Marja-Leena tulee ravintolaan ostamaan facebook-kirpparimekkoa Evalta. Myyntihenkinen Eva saa selville ettei Marja-Leenalla ole miestä. Eipä aikaakaan, kun Eva on perustanut valmentavan treffipalvelun ja niin alkaa Marja-Leenan treenaus ihmissuhdemarkkinoille ja intensiivivalmennus kohti villejä viettelyksiä.

Luvassa on railakasta menoa, mielipuolisia käänteitä ja intensiivisiä tuijotuksia.

10 hahmoa, kaksi koomikkoa.

Ahmi koko kausi kahdessa tunnissa.

Esityksen kesto n. 2h väliaikoineen.

Rooleissa Ria Kataja ja Minna Kivelä

Käsikirjoitus ja ohjaus: Virpi Haatainen