Tapahtuma on vuodelta 2021.

To 22.4.2021 klo 17:00 - 19:00
Teams -etäyhteys, Kuopio

Kulttuurifoorumi

Kuva: Hyvis-Kuopio

Kuopion kaupungin Hyvinvoinnin edistämisen palvelualue kutsuu kokoon ensimmäisen kuopiolaisille kulttuuritoimijoille kohdennetun Kulttuurifoorumin 22.4.2021 klo 17-19.

Kulttuurifoorumiin ovat tervetulleita kaikki alueen kulttuurikentällä toimivat yhdistykset, taiteilijat, luovan alan yrittäjät ja muut toimijat. Tapahtuma toteutetaan Teams - alustalla, johon osallistumislinkin saa ilmoittautumalla tapahtumaan. Kulttuurifoorumissa keskustellaan yhdessä alueen kulttuurista, tapahtumista ja yhteistyöstä.

Ohjelmassa:
17.00-17.10 Kulttuurifoorumin toiminta Tiina Taskinen-Viinikainen
17.10-17.30 Tervetulosanat ja Kulttuuri Kuopio Janne Hentunen
17.30- 18 Kantin esittely Sanna Reinikainen, Anu Parviainen
18-18.20 Meidän Kuopio -festivaali Nina Venäläinen
18.20-18.50 Puheenvuoropyynnöt
18.50-19 Loppusanat

Foorumissa keskustellaan myös Kulttuurifoorumin toiminnasta, jatkuvuudesta ja päätetään seuraava tapaaminen.

Puheenvuoroa voi pyytää etukäteen ilmoittautumislomakkeella. Puheenvuoro voivat olla mm. lyhyitä toimijaesittelyjä, yhteistyöpyyntöjä, tapahtumien esittelyjä tai ajatuksia foorumin toimintaan liittyen. Kulttuuritoimijoiden puheenvuoroille on varattu aikaa noin 5 minuuttia/ toimija, jotta mahdollisimman moni pääsee ääneen.

Ilmoittautuminen:Ilmoittautumiset kulttuurifoorumiin maanantaihin 19.4. mennessä: Link icon Linkki