Pe 30.9.2022 klo 12:00
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Kulttuurikeitto: Otteita esityksestä Stygian Throws

Kuva: Minimi

Kulttuurikeitto on tunnin mittainen lounastapahtuma, jossa keittolounaan lisäksi nautitaan tanssi- tai teatteriesitys. Kulttuurikeittojen lounaan valmistuksesta vastaa Teatteriravintola Ofelia.

Konsepti ja esitys: Armour Collective

Armour Collective kutsuu yleisön STYGIAN THROWS -nykysirkusteoksen maailmaan, jossa jongleeraus ja livemusiikki kohtaavat kehollisen liikkeen, objektimanipulaation ja rikkaiden äänimaisemien sumealla aikajanalla.

Jonglööri Onni Toivonen ja muusikko Konsta Leinonen pyrkivät antamaan katsojalle kokemuksen, joka venyttää nykyjongleerauksen tekniikan, rakenteen ja tunnelman sääntöjä.

STYGIAN THROWS-nykysirkusteoksen kokopitkä ensi-ilta nähdään kesällä 2023. Kulttuurikeitossa esityksestä nähdään work in progress-versio, joka lainaa Leinosen ja Toivosen aiemmista teoksista.

Kesto n. 1h (sis. lounas + esitys)
Ikärajasuositus Esitys on ikärajaton, mutta sitä ei ole suunnattu lapsille

Liput: 21 € / esitys + keitto + kahvi / tee
13,50 € / esitys ilman lounasta