Tapahtuma on vuodelta 2021.

Pe 22.10.2021 klo 12:00
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Kulttuurikeitto: Ulkopuolella

Kuva: Minimi

Kulttuurikeitto on tunnin mittainen lounastapahtuma, jossa keittolounaan lisäksi nautitaan tanssi- tai teatteriesitys. Kulttuurikeittojen lounaan valmistuksesta vastaa Teatteriravintola Ofelia.

Rauli Katajavuori esittää paloja Ulkopuolella -sooloteoksestaan, joka käsittelee pyhyyttä henkilökohtaisena, selittämättömänä kokemuksena, joka vapauttaa ymmärtämisen ja tulkinnan ikeestä.

Ulkopuolella -esitys toteutetaan yleensä pienessä 7m halkaisijaltaan olevassa, 42:n katsojaa vetävän kupoliteltan sisällä. Nyt esityksen materiaalia esitetään ensimmäistä kertaa tuon ´tilan´ulkopuolella.

Liput: 21 € / esitys + keitto + kahvi / tee
13,50 € / ilman lounasta