La 22.7.2023 klo 11:00 - 15:00
Snellmanin Puisto Kauppakatu 14, Kuopio

Kuopio Funk Fest: Funk -piknik

Kuva: Funkkaa Taikka Kuole

Kuopio Funk Festin lauantai alkaa ikärajattommalla ja kaikille avoimella Funk -piknikillä. Snellmanin puistossa soi vinyyli, sieltä löytyy tanssilattia ja graffitiseinät sekä piknikin huipentaa klo 14 livenä esiintyvä FRANKOSUN BRASS SPECIAL.

Frankosun Brass Special yhdistelee 70- ja 80-luvun Beniniläistä ja Nigerialaista afrobeatia leijailevan rentoihin afrofunk- ja afrorock-vaikutteisiin. Funk -piknikillä yhtye esiintyy akustisesti torvi- ja rytmisektion voimin.

Musiikkiin kuuluu joka keikalla tanssitakuu!

Klo 11-15, vapaa pääsy

Mikrofonissa: