Ma 19.6.2023 klo 13:00

Kuva: Kuopio Tanssii ja Soi

Kuopio TALKS: Kulttuuri ja taide kokonaisturvallisuudessa

Yhteistyössä Savonia AMK

Kokonaisturvallisuus on suomalaisen varautumisen yhteistoimintamalli, jossa yhteiskunnan elintärkeistä toiminnoista huolehditaan viranomaisten, elinkeinoelämän, järjestöjen ja kansalaisten yhteistyönä. Sivistys on muutosvoima kohti kestävää ja vastuullista kokonaisturvallisuutta.
Kuinka taiteen ja kulttuurin avulla vahvistamme arjen turvallisuutta ja henkistä kriisinkestävyyttä ripeästi muuttuvassa maailmassa?

Avaus: Pekka Vähäkangas, apulaiskaupunginjohtaja, Kuopion kaupunki

Paneelikeskustelu:

Tiina Mertanen, museopalvelujohtaja, Suomen kansallismuseo

Jari Perkiömäki, jazzmuusikko, lehtori ja kulttuurin hallitusammattilainen

Anna Vilkuna, johtaja, Kuopion taidemuseo
Paneelin vetää kokonaisturvallisuuden asiantuntija

Jyri Wuorisalo, Savonia-ammattikorkeakoulu.

Yleisökeskustelu. Keskusteluttaja luovien alojen asiantuntija Raisa Leinonen, Savonia-ammattikorkeakoulu

Kuopio TALKS on Kuopio Tanssii ja Soi-festivaalin organisoima seminaarisarja, joka järjestetään 16.-20.6. Musiikkikeskuksen Valohallissa. Seminaarit alkavat klo 13, vapaa pääsy.

Seminaarit myös streamataan Kuopio Tanssii ja Soi:n Youtube- ja Facebook-kanaville, joten etäosallistuminen mahdollista.