22.2. - 23.2.
Kuopio Jazz & Blues ry ja Suomen Perinne Jazz ry

Kuopio Winter Jazz by Genelec

Kuva: Kuopio Jazz & Blues ry ja Suomen Perinne Jazz ry

Kuopio Jazz & Blues ry ja Suomen Perinne Jazz ry järjestävät 22.-23.2.2023 Kuopio Winter Jazz by Genelec -tapahtuman Kuopiossa.

Tapahtuma startataan keskiviikkona 22.2. klo 19:00 ilmaistapahtumalla ravintola King’s Crownissa, missä Kuopion Konservatorion opiskelijoiden ”Quadruple Trouble” esittää kitaristi legenda Stevie Ray Vaughanin musiikkia. Konsertin jälkeen on kaikille avoimet yllätysvieraiden kera.

Torstain 23.2 päätapahtuma pidetään juuri valmistuneen Taidelukio Lumitin näyttämöllä. Pääesiintyjänä musiikkineuvos Seppo Hovin ja klarinetisti Antti Sarpilan tähdittämä ”Classic Jazz Society Quintet”, jota lämmittelee ”Savonia Jazz Workshop” lehtori Pekka Toivasen johdolla.

Yhteistyössä myös mukana Kuopion F-Musiikki

Ohjelma:

Ke 22.2.
King´s Crown klo 19.00–22.00. ”Tomi Kämäräisen Jatsahtavat Jamit” - Quadruple Trouble & CJSQ.

To 23.2.
Lumit näyttämö klo 15:00–16:30
Seppo Hovi: ”Tarinaa rytmimusiikkimme ja sen opettamisen vaiheista”, tarkoitettu kuopiolaisille musiikinopiskelijoille ja opettajille.

To 23.2.
Lumit näyttämö klo 19:00–21:30
Pääkonsertti "The Story of Jazz", Savonia Jazz Workshop ja Classic Jazz Society Quintet.

Konsertit juontaa: Seppo Hovi

Liput: peruslippu 29,50 €/kpl, alennettu 26,50 €/kpl, opiskelijat, eläkeläiset, työttömät ja varussotilaat.

VIP-lippu 69,50 € joka sisältää kaksoisCD:n, The Best of Finnish Classic Jazz - Live at Savoy Theatre sekä kirjan Takapotkun Taikaa – kakkosnelonen jazzin rakennuspalikkana.