La 30.10.2021 klo 16:00 - 18:15
Ravintola Ehta Minna Canthin katu 16, Kuopio

Kuopion aksonlaisten tapaamiset

Kuva: Selkäydinvammaiset Akson ry

Tervetuloa mukaan Kuopion aksonlaisten tapaamiseen! Tapaamiset ovat kaikille avoimia. Voit omalta osaltasi huolehtia koronaturvallisuudesta noudattamalla paikallisia suosituksia.

Tiistaina 26.10 klo 16.00-18.15 järjestetään yhteistyössä tilaisuus Coloplastin kanssa Sokos Hotel Puijonsarvessa luentotila Ferdissä (Minna Canthin katu 16). Tilaisuuden teemana on seksuaalisuus sekä Coloplastin tarjoamat palvelut katetroiville ihmisille. Voit osallistua tilaisuuteen myös etänä Teamsin välityksellä!

Asiantuntijoina tilaisuudessa toimivat sairaanhoitaja/uroterapeutti/seksuaaliterapeutti Jaana Seppänen sekä tuotespesialisti Marjut Pihlaja.

Tiistaina 30.11. klo 17.00 vietetään pikkujouluja Ravintola Ehtassa (Minna Canthin katu 15). Ruokailussa on omavastuu. Varmista paikkasi herkkujen äärellä ja ilmoittaudu 22.11. mennessä Hannelle!

Tapaamisten lisätiedot: Hanne Lappi, hm.lappi@gmail.com tai p. 050 344 7759

Ilmoittautuminen:Ilmoittaudu mukaan 17.10. mennessä osoitteeseen ilmoittautumiset@coloplast.com.