1.10. - 2.10.
Kuopio-Halli Opistotie 4, Kuopio

Kuopion Hyvinvointimessut

Kuva: Mediapro Finland Oy

Kuopion Hyvinvointimessut tarjoaa vinkkejä kaikille hyvinvoinnista, kauneudesta, terveydestä ja liikunnasta kiinnostuneille. Messuilla on mahdollista saada alan asiantuntijoiden neuvoja hyvinvoinnin edistämiseen sekä tutustua alan yrittäjiin ja tuotteisiin. Messuilla kohtaavat hyvinvoinnista kiinnostuneet messukävijät ja alan yritykset. Hemmottele itseäsi – lähde ihastuttaville Hyvinvointimessuille.

Hyvinvointimessujen kanssa järjestetään Kuopio-hallissa yhtä aikaa myös Kädentaitomessut, johon pääset samalla lipulla. Kaksi ihanaa tapahtumaa yhdessä.

Liput: Pääsyliput ovelta: Aikuinen 14€, Eläkeläinen, Opiskelija, Työtön 12€, 2pv:n lippu 17€, Lapsi 7-15v 5€