9.12. - 20.12.
Kuopion Kaupunkikeskustan Kehittämisyhdistys Ry

Kuopion joulutori

Kuva: Kuopion Kaupunkikeskustan Kehittämisyhdistys Ry

Vuonna 2021 Suomen kauneimmaksi valittu Kuopion Joulutori avautuu jälleen 9.-20.12.2022

Kuopion sydämeen rakentuu jälleen joulukuussa upea Joulutori, jonka tunnelma syntyy alueen ylle laskeutuvasta valokatoksesta, upeista valoporteista, lasten ilosta karusellissa, glögibaarin kuumista juomista, jouluravintoloiden herkuista sekä jouluisten myyntimökkien ja tyylikkäiden lasikonttimyymälöiden laadukkaista lahjatuotteista ja elintarvikkeista.

Ohjelma Link icon Linkki

Kuopion Joulutori on avoinna 9.-20.12.2022 välillä
arkisin ja viikonloppuisin klo 10-18.