To 18.2.2021 klo 17:00 - 19:00
Lapland Hotels Kuopio Puijonkatu 32, Kuopio

Kuopion sijoitusiltamat

Kuva: Kuopion Nuorkauppakamari

Kuopion Sijoitusiltamat on Kuopion Nuorkauppakamarin järjestämä tapahtuma kaikille sijoittamisesta kiinnostuneille. Iltamat järjestetään nyt ensimmäistä kertaa ja teemana on asuntosijoittaminen.

Tapahtuma järjestetään Lapland Hotels Kuopion Kirnu-kokoustilassa (Puijonkatu 32, 70110 Kuopio) 18.2.2021 klo 17–19. Lisäksi tapahtuma striimataan, joten pääset seuraamaan asuntosijoittamisen ajankohtaisia puheenvuoroja myös kotisohvaltasi.

Puhujina tapahtumassa ovat Nordean pääekonomisti Tuuli Koivu, Huoneistokeskuksen liiketoimintajohtaja Marina Salenius sekä Nordea Kuopion toimipaikan johtaja Jari-Pekka Raatikainen.

Ilmoittautuminen tapahtumaan aukeaa tammikuussa 2021 - seuraa tiedotusta tapahtuman Facebook-sivulta ja tule mukaan innostumaan asuntosijoittamisesta!

Ilmoittautuminen:Link icon Linkki