27.1. - 28.1.
Kuopion kaupunkikeskustan kehittämisyhdistys ry

Kuopion Tammimarkkinat

Kuva: Kuopion kaupunkikeskustan kehittämisyhdistys ry

Kuopion Tammimarkkinoita vietetään Kauppatorilla tammikuun viimeisenä viikonloppuna 27.-28.1.2023

Perjantaina 27.1. klo 9-16
Lauantaina 28.1. klo 9-15

Kuopion Tammimarkkinoita on järjestetty 1800-luvulta lähtien ja ne edustavat Suomen vanhimpia markkinaperinteitä. Tammimarkkinoilta löydät herkulliset viipurinrinkelit, talviajan lämpimät vaatteet ja asusteet, erilaisia säilykkeitä ja elintarvikkeita, sekä puu- ja käsitöitä.

Tervetuloa Tammimarkkinoille!