La 7.8.2021 klo 00:00
Lapinlahden Jäähalli Oy Ringettetie, Lapinlahti

Lapinlahden Juusto- ja viinijuhlat

Kuva: Lapinlahden Juustonystävät ry

Illan aikana vieraita viihdyttävät artistit, joiden ohjelmistossa on sekä rauhallista ruokailumusiikkia, tanssimusiikkia että illan lopuksi menevämpää meininkiä. Juustopöydän valikoimaan kuuluu kymmenkunta erilaista juustoa sekä runsaasti juuston kanssa yhteen sopivia kasviksia, hedelmiä, hilloja että leipätuotteita.

Vuosittain juustopöydässä on ollut tapana esitellä myös uutuuksia. Maittavien juustojen lisäksi tarjolla on useita, huolella valittuja puna- ja valkoviinejä, jotka sopivat juustopöydän antimien kanssa nautiskeltavaksi.

Liput: Liput: 45 € sis. ohjelman ja juustopöydän