La 30.10.2021 klo 10:00 - 13:00
Siilinjärven Perheentalo Toritie 12, Siilinjärvi

Lapsiparkki

Kuva: Siilinjärven Perheentalo

Lapsiparkki toiminnalla tarjoamme tilapäistä lastenhoitoa tarpeeseen.

Autamme toiminnalla Siilinjärveläisiä lapsiperheitä, joilla oma tukiverkosto joko puuttuu tai on kauempana. Voit hoitaa parkin toiminta-aikana kauppa-asioita, asioida virastoissa ja muualla, minne lasten kanssa voi olla hankala lähteä tai ihan vain hengähtää hetken omassa rauhassa.

Järjestämme parkissa lapsille iänmukaista virikkeellistä toimintaa.

Huomio seuraavat asiat:
* Paikka lapsiparkista on varattava etukäteen. Varaus on tehtävä viimeistään edellisenä arkipäivänä klo 12 mennessä.
* Lapsiparkkiin otetaan mukaan 10 lasta/ kerta. Vakituista paikkaa ei voi varata vaan jokainen varaus täytyy tehdä.
Lapsi tuodaan parkkiin sovitusti ja viipyy sen aikaa, kun on tarve.
* Lapsiparkkiin voi tuoda lapsen, joka on iältään 1 v 6kk- 6vuotias.
* Mukaan omat eväät (ja vaipat).
* Toiminta on maksutonta

Perheentalo toteuttaa Lapsiparkin yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa. Maanantaisin Lapsiparkki toteutetaan yhteistyössä Siilinjärven seurakunnan kanssa ja lauantaisin Siilinjärven SPR:n Paikallisosaston vapaaehtoisten kanssa.

Ilmoittautuminen:044 788 9539/ Perheentalon koordinaattori Riitta Kokkonen