Tapahtuma on vuodelta 2022.

Ke 6.7.2022 klo 10:00 - 14:00
Kuopion tori Kauppakatu 45, Kuopio

Lasten Lelukirppis

Kuva: Kuopion Kaupunkikeskustan Kehittämisyhdistys Ry

Lasten Lelukirppis on lasten oma ilmainen kirppispäivä kesäisellä Kuopion torilla JOKA KESKIVIIKKO 1.6.-27.7.2022!

Lelukirppiksellä lapset pääsevät itse myymään torille leluja, vaatteita, pelejä, kirjoja ja muuta lasten tavaraa. Lasten lelukirppis järjestetään torilla lasten leikkipaikan vieressä keskiviikkoisin klo 10-14. Tavaroita voi tuoda paikalle klo 9.30 alkaen. Kirppispaikka on maksuton kaikille lapsille, ja vanhemmat saavat auttaa lapsia lelukirppiksen myyntitoiminnassa. Muun kirppistavaran myyntiin tulee varata normaalihintainen toripöytäpaikka (7€/pvä).

Torin myyntipöytiä on rajallinen määrä, joten varaathan paikkasi etukäteen, p. 044 722 6074.
Paikalle voi saapua myös oman myyntipöydän, rekin tai viltin kanssa. Tervetuloa!