To 14.7.2022 klo 19:00 - 21:00
Sawohouse Garden Live Tarhakuja 1, Kuopio
Sawohouse Underground

Leevi & the Leavings Tribuutti

Leevi and the Leavings tribuutti tarjoilee sulavimmat rytmit ja vauhdikkaimmat kuviot Göstan katalogista. Unohtamatta tietenkään yleisön illan kuumimpia toiveita. ”Kerro terveiset lapsille!” Huusi Kyllikki, kun hyppäsi Teuvon kyytiin ja paineli pimeää tietä pitkin Pohjois-Karjalaan, raparperitaivaan alle Tästä Leevi & The Leavingsin pohjattomasta hittikatalogista kelpaa operoida vauhdikas ilta.

Leevi tribuutti bändi on toiminut legendaarisen helsinkiläisen yökerhon Kaarle XII.n tribuuttiklubin housebandinä. Tämä kollektiivi levitti lonkeronsa myös useisiin pääkaupunkiseudun ravintoloihin Kameleontti-klubina. Näistä teemabändeistä moni on lähtenyt elämään omaa elämäänsä myös klubin ulkopuolella päätyen aina Tavastialle, Ruisrockiin ja jopa liverpoolilaisen Cavern Clubin lavalle. Näistä aineksista on Sawohousen tribuutti- illat leivottu. Tribuutti Torstait avataan to 14.7. kaikkein suosituimmalla kotimaisella Leevi & The Leavings teemalla Sawohousen kesäkeitaalla. Tribuutti Torstai teeman isäntänä toimii nytkin musiikin moniottelija Mika Ryhänen. Link icon Linkki

Tapahtuma on ilmainen ja showtime klo 19.00 – 21.00.

Liput: Vapaa pääsy