Ke 8.12.2021 klo 18:30
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Lion – The Weird And Magical Abracadabra Circus Show

Kuva: Kuopion kaupunginteatteri

Klovneriaa, taikuutta ja mimiikkaa à la Marc Gassot!

Lion – The Weird And Magical Abracadabra Circus Show on hauska, taidokas ja hiukan häiriintynyt esitys jännityksestä ja pelosta.

Näyttelijä-miimikko Marc Gassot’n tähdittämä esitys kunnioittaa perinteistä sirkusta maustaen sitä Gassot'n virtuoosimaisella mimiikalla ja kauhuelokuvista tutulla splätterillä.

Klovneriaa, hämmästyttävää taikuutta ja miimistä eläintenkesytystä sisältävän teoksen katsojina viihtyvät niin nuoret kuin aikuiset.
Tervetuloa sirkukseen!

Esityksen on ohjannut suomalaisen nykysirkuksen pioneeri Sanna Silvennoinen. Elokuvallisesta musiikista vastaa Karl Sinkkosen yhden miehen sirkusorkesteri. Juho Rahijärven maalauksellinen valosuunnittelu yhdessä Kati Mantereen lavastuksen ja puvustuksen kanssa luovat tilaan taianomaista menneen maailman tunnelmaa.