Pe 6.8.2021 klo 21:00 - 04:00
Makasiiniravintola Albatrossi Makasiininkatu 1, Kuopio

Live: Käärijä

Kuva: Albatrossi

Vaihtoehtorapin mielenkiintoisin nouseva nimi Käärijä on kerännyt omintakeisella tyylillään kuulijakuntaa niin keikoilla, somessa kuin suoratoistopalveluissa – ja kehityskäyrä on ollut koko ajan nousujohdanteinen.

Vuoden 2020 alussa Fantastista-debyyttialbuminsa julkaissut artisti viljelee teksteissään uniikkia huumoria. Pottatukkaisen herrasmiehen energialla lämmittäisi vaikka koko pääkaupungin talot talven ajaksi. Käärijä diggaa raskaasta musiikista, mikä kuuluu hänen tuotannossaan nopeina rytmeinä ja ajoittain aggressiivisina soundeina. Artisti ei mielellään lokeroidu tiettyyn genreen, vaan luo monipuolista ja mielenkiintoista omaa tyyliä ottamalla vaikutteita häntä inspiroivista soundeista.

Energisistä live-esiintymisistään tunnetulta Monspin tulevalta johtotähdeltä on odotettavissa tulevaisuudessa runsaasti uutta musiikkia.

Liput: Liput 5€ + toimitusmaksu - Showtime klo 23.00 - K20