25.6. - 26.6.
Lohimaa Lohitie 701, Tervo

Lohimaan juhannus

Kuva: Lohimaa

Ihmiset kerääntyvät sankoin joukoin juhlimaan juhannusta kauniin Äyskosken äärelle Lohimaan upeaan miljööseen. Varsinkin perheen lapset onkivat innokkaasti lohia, jotka sitten valmistetaan asiakkaan haluamalla tavalla herkulliseen muotoon omaan ruokapöytään Lohimaan ammattitaitoisen henkilökunnan toimesta. Myös valmiita kala-annoksia löytyy heti syötäväksi tai mukaan kesämökin ruokapöytään.

Juhannusaaton illan kruunaa näyttävä kokko sekä ravintolan iltabileet live-musiikin tahdissa. Lohimaa tarjoaa kauempaa tuleville juhannuksen viettäjille viihtyisää huonemajoitusta upeilla koskimaisemilla.