Ti 9.11.2021 klo 18:30 - 20:00
Kuopion kansalaisopisto Puistokatu 20, Kuopio

Luento: Liikunta osana syöpäpotilaan hoitoa

Kuva: Kuopion kansalaisopisto

Miten liikunnalla voidaan vaikuttaa syöpäpotilaan hyvinvointiin? Voiko liikunnalla vaikuttaa syöpähoitojen aiheuttamaan väsymykseen?

Sairaanhoitaja-opiskelijoiden opinnäytetyöhön pohjautuva luento liikunnan positiivisista vaikutuksista syöpähoitojen aiheuttamaan uupumukseen perustuen tutkimusnäyttöön.

Luennolla käsitellään opinnäytetyön tuloksia: mitä vaikutuksia liikunnalla on syöpäpotilaan kokemaan väsymykseen, millainen liikunta tukee syöpäpotilaan hyvinvointia ja missä vaiheessa liikuntaa pitää harrastaa? Kenelle liikuntaa suositellaan?

Luennoitsijat: Roosa Toropainen ja Nea Virtanen, sairaanhoidon opiskelijat.

Paikka: Puistokartano, B059 Opistosali, Puistokatu 20, 70110 KUOPIO

Päivä ja kello: Ti 9.11.2021 klo 18.30 – 20.00

Yhteistyössä Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ry.

Huomioithan muutokset ovat mahdollisia!

Ilmoittautuminen:Samanaikainen etäluento ja videotallenne. Vain etäryhmät ilmoittautuvat: kansalaisopisto@kuopio.fi