Ke 17.11.2021 klo 17:00 - 18:00
Kuopion kaupunginkirjasto

Luontokirjalukupiiri

Kuva: Kuopion kaupunginkirjasto

Luontokirjalukupiiri kokoontuu kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 17.00–18.00. Syksyllä 2021 matkustetaan maailman ääriin ja tutustutaan kaunokirjallisuuden avulla erilaisiin luontoympäristöihin maapallolla ja vähän muuallakin maailmankaikkeudessa.

Lukupiirissä tutustutaan kiehtovan ajankohtaisiin teoksiin ja keskustellaan niiden herättämistä ajatuksista. Kirjallisuus- tai ympäristöasiantuntemusta ei tarvita, ja mukaan voi tulla yhdelle tai useammalle kerralle. Lukupiiri toimii hyvin myös kirjavinkkauksena – keskustelun kuunteleminen on mainio tapa löytää kiinnostavaa luettavaa!

Lukupiiri järjestetään Zoom-ohjelman kautta etänä eikä erillistä ilmoittautumista tarvita. Mukaan voi liittyä osoitteessa Link icon Linkki

Ke 15.9.2021 Karu Ahvenanmaan saaristo
Lundberg, Ulla-Lena: Jää