Tapahtuma on vuodelta 2022.

Ke 27.4.2022 klo 17:00 - 18:00
Zoom-etäyhteys, Kuopio

Luontokirjalukupiiri

Kuva: Kuopion kaupunginkirjasto

Luontokirjalukupiiri kokoontuu etänä kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 17.00–18.00.

Keväällä 2022 katsotaan ympäröivää luontoa vähemmistöjen, väheksyttyjen tai muutoin altavastaajien silmin.

Lukupiirissä tutustutaan kiehtovan ajankohtaisiin teoksiin ja keskustellaan niiden herättämistä ajatuksista. Kirjallisuus- tai ympäristöasiantuntemusta ei tarvita, ja mukaan voi tulla yhdelle tai useammalle kerralle. Lukupiiri toimii hyvin myös kirjavinkkauksena – keskustelun kuunteleminen on mainio tapa löytää kiinnostavaa luettavaa!

Lukupiiri järjestetään verkossa Zoom-alustalla. Link icon Linkki
Meeting ID: 995 7652 0794