Tapahtuma on vuodelta 2022.

Ke 30.11.2022 klo 17:00 - 18:00
Zoom-etäyhteys, Kuopio

Luontokirjalukupiiri

Kuva: Kuopion kaupunginkirjasto

Luontokirjalukupiiri kokoontuu kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 17.00–18.00.

Syksyllä 2022 kirjavalinnoissa korostuvat kotimaiset kirjailijat, ja lisäksi kokeillaan laajempaa lähestymistapaa kokonaiseen luontokirjallisuuden genreen, runoihin. Lukupiirissä tutustutaan kiehtovan ajankohtaisiin teoksiin ja keskustellaan niiden herättämistä ajatuksista.

Kirjallisuus- tai ympäristöasiantuntemusta ei tarvita, ja mukaan voi tulla yhdelle tai useammalle kerralle.

Lukupiiri toimii hyvin myös kirjavinkkauksena – keskustelun kuunteleminen on mainio tapa löytää kiinnostavaa luettavaa!

Lukupiiri järjestetään verkossa Zoom-alustalla. Link icon Linkki
Meeting ID: 995 7652 0794

Ke 31.8.2022
Kytömäki, Anni: Margarita

Ke 28.9.2022
Karila, Juhani: Pienen hauen pyydystys

Ke 26.10.2022
Räinä, Jenni: Kulkijat – naisia metsissä, soilla ja tuntureilla

Ke 30.11.2022
Kauneimmat luontorunot
Keskustellaan luontorunoista ja -runoilijoista. Vinkkaa oma suosikkisi muille ja poimi muiden vinkit talteen!

Luontokirjalukupiirin järjestävät yhteistyössä Kuopion kaupunginkirjasto ja Kuopion luonnontieteellinen museo.

Liput: Ennakkoilmoittautumista ei tarvita.
Lisätietoja saa osoitteesta aikuistenosasto.kirjasto@kuopio.fi