Ke 29.3.2023 klo 17:00 - 18:00
Zoom-etäyhteys, Kuopio

Luontokirjalukupiiri

Kuva: Tero Laakso

Luontokirjalukupiiri kokoontuu kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 17.00–18.00.

Lukupiirissä tutustutaan kiehtovan ajankohtaisiin teoksiin ja keskustellaan niiden herättämistä ajatuksista.

Kirjallisuus- tai ympäristöasiantuntemusta ei tarvita, ja mukaan voi tulla yhdelle tai useammalle kerralle.

Lukupiiri toimii hyvin myös kirjavinkkauksena – keskustelun kuunteleminen on mainio tapa löytää kiinnostavaa luettavaa!

Lukupiiri järjestetään verkossa Zoom-alustalla.
Link icon Linkki
Meeting ID: 995 7652 0794

Ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Lisätietoja saa osoitteesta aikuistenosasto.kirjasto@kuopio.fi

Luontokirjalukupiirin järjestävät yhteistyössä Kuopion kaupunginkirjasto ja Kuopion luonnontieteellinen museo.

Ke 22.2.2023
Kauppinen, Juha: Heräämisiä – kuinka minusta tuli luonnonsuojelija Link icon Linkki

Ke 29.3.2023
Chi, Zijian: Puolikuu Link icon Linkki