Tapahtuma on vuodelta 2021.

To 2.12.2021 klo 09:30 - 10:30
Huvila Minna canthin katu 53, Kuopio

Luova Aamuherätys

Kuva: Huvila

Hyvää Huomenta!

Huvilan aamuherätyksessä pääset mukaan liikkumaan Marjan johdolla, sekä asettamaan päivällesi luovan intention Tiian johdolla.

Mitä Aamuherätyksessä tapahtuu?

Aloitamme noin puolen tunnin kehoherättelyllä, virtaavalla venyttelyllä, kehon ja päivän fiiliksiä kuulostellen.

Jatkamme mielikuvaharjoituksella, jossa hyödynnämme kynää ja paperia ja intuitiivista kirjoittamista ja kutsumme päivän agendaa itsestämme esiin.

Tunnin jälkeen olet "herännyt" ehkä hieman enemmän uuteen päivään ja löytänyt päivääsi sisältäsi nousevan punaisen langan, intention.

Aamuherätys sopii kenelle vain, sillä esiin kutsutun intention voit käyttää mihin vain: Se voi ohjata työpäivääsi, vapaapäivääsi, opiskelua tai ihan mitä nyt päivässäsi teetkään

Aloitamme klo 9.30 joogan merkeissä ja siirrymme lempeästi eteenpäin, tunnustellen, hengittäen ja hyväksyen. Tapahtuma kestää noin tunnin, päättyen viimestään 10.30.

Oma matto mukaan!

Ilmoittautuminen:rosacecollective@gmail.com tai 0405064042