Ke 5.10.2022 klo 10:00 - 11:00
Kuopion kaupunginkirjasto Maaherrankatu 12, Kuopio

Luupin alla – avoimet keskustelutilaisuudet pääkirjastolla

Kuva: Kuopion kaupunginkirjasto

Mitä meillä on meneillään? Miten maailma makaa? Energian hinta. Ukrainan tilanne. Paikalliset uutiset, hyvät ja huonot. Siinä muutamia niistä aiheista, joita nostetaan luupin alle kaikille avoimissa keskustelutilaisuuksissa, joihin jokainen on tervetullut ilmaisemaan näkemyksensä kulloinkin käsiteltävästä asiasta.

Tilaisuudet alkavat lyhyellä alustuksella aiheeseen, minkä jälkeen areena on kaikille avoin. Keskustelua vetää tietokirjailija, toimittaja Jussi Tuovinen.

Tarjolla kahvia ja pientä purtavaa.

Tervetuloa demokratian askelkuvioihin, keskustelijana tai kuuntelijana!

Paikka: pääkirjaston lehtisali

Ke 07.09. klo 10
Ke 21.09. klo 10
Ke 05.10. klo 10

Tapahtumat ovat osa Kuopion kaupunginkirjaston Demokratiatyön askelkuvioita kirjastossa -hanketta.