2.8. - 4.8.
Kuopio

Maaginen metsä II alakoululaisille

Kuva: SnellmanEDU

Maagisen metsän retkikunta suuntaa elokuussa katseensa metsän miniatyyrimaailmaan. Sammalen alta sekä puun ja kuoren välistä löytyy kokonaisia kaupunkeja, joiden valtateillä risteilee metsän minikokoinen kansa. Maaginen retkikunta seikkailee tuttuun tapaan Puijon maisemissa. Retkeläisten polkuja turvaavat heidän itse sepittämänsä loitsut. Mutta ennen miniatyyrimatkalle astumista on vielä keksittävä kutistuskone – eihän matkasta muuten mitään tulisi!

Ilmoittautuminen:Viimeinen ilmoittautumispäivä: 21.06.2021

Liput: 90,00€